Monday, February 16, 2009

Jangan Kau Tangisi: EDISI NARUTO DIARIKU


Cinta sejati yang sukar ku perolehi dari mana-mana lelaki terpaksa ku lepaskan jua demi sebuah kebahagiaan yang berpanjangan. Aku tak dapat hendak berikan kebahagiaan yang berpanjangan itu kepadanya Naruto kerana satu lagi kebenaran yang ku rahsiakan daripadanya amat menyiksakan. Aku telah terperangkap dalam masalah yang telah ditakdirkan dalam hidup aku. Ia telah tersurat aku akan terkurung di dalamnya tanpa dapat membebaskan diri lagi. Bukan aku tak cuba untuk keluarkan diri daripada kurungan itu Naruto... telah ku cuba sedaya yang mungkin namun ia tetap tak mahu membebaskan aku. Masalah itu jugalah yang menjadi penyebab utama kenapa aku terpaksa melepaskan Umran Zahini satu-satunya jejaka yang teramat dalam cintaku padanya. Maafkan aku, Yanz kerana telah menghadiahkan penderitaan ini....

Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com

No comments: